Vart tog du vägen solen?

Usch och fy för vädret. Vad hände med solen? Man mår ju inte dirket bra när man vaknar, tittar ut genom fönstret och ser att det bara öser ner massa regn. Med tanke på hur Sveriges väder ser ut varje år så är det inte konstigt att så många blir deprimerande. Åker du till ett varmt land så är det stor skillnad på deras folk och folket här hemma i Sverige. Man blir ju automatiskt gladare när solen är framme. Nej vi kanske borde köpa oss ett hus nere i Spanien eller vad tycker du C?

Idag är det en till "jag-saknar-dig-dag". Det måste bero på vädret, jag vill ha massa kärlek och slippa känna mig så ensam. Nej jag kanske skulle börja göra någonting här hemma. Ska laga lasange idag. Det var fyra månader sedan jag gjorde lasange sist för då började jag med GI-metoden så fick jag skippa lasangen. Visst man kunde göra lasange med aboginer men det smakade inte så gott. Nu när jag inte följer GI-metoden så strikt längre ska jag passa på att äta lite onyttigt. Men visst håller jag mig kvar vid att äta mycket grönsaker, skippa sockret och bara äta långsamma kolhydrater. Vågen visar fortfarande 60kg, men efter sommaren ska Chorizo och jag börja träna och då får vi hoppas på att vågen visar 55kg.

Nej nu en dusch så att jag piggnar till lite.
Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0