Viva Chile!

Gött att Chile vann inatt. Jag låg och sov när matchen spelades men med killarnas "gooool, gooool, gooool" vaknade jag till och förstod att Chile hade gjort mål. Matchen slutade 2-0 till Chile. Gött är det! Synd att Sverige förlorade bara, C var så arg. Det blir ingen VM för Sverige nästa år då eller? Synd är de iallafall. Nu är klockan strax över elva och C och pappa sover ännu. Stackarna kommer att vakna med en härlig baksmälla idag, halva ron-flaskan är ju uppdrucken. Men det blev en lyckad kväll. Det är kul att C och pappa kan umgås och dricka ihop. Det är inte många som kan det.

Nej nu måste jag duscha för jag ska strax åka iväg och jobba med min lilla chorizo.

Ha det nu så bra.
Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0