Tisdag

Usch såg en bild på Reina och fick genast tårar i ögonen. Den lilla hunden är verkligen saknad här hemma. Igår när jag satt på balkongen kunde jag liksom se henne komma ut till mig genom dörren som hon alltid gjorde. Det var ju bara hjärnan som lekte med en men det kändes som att Reina var med oss igår hela dagen. Jag kunde höra hennes små tassar gå över golven och hennes små andetag. Igår var hon i allafall här. När vi skulle lägga oss hörde vi båda två konstiga ljud från köket. Jag är så säker på att det var Reina som kom för att säga hejdå. Vila i frid lilla sötisen.

Över till något roligare då. Åker strax iväg för att klippa mig och köpa mig en skinnjacka. Sedan blir det lunch på något ställe där jag kan äta allt jag vill, ska nämligen synda idag. Sedan klockan 18 blir det bio för våran del. Vi ska titta på CHE-argentinaren. Vi har hört att den ska vara väldigt bra. Jag skäms att säga det men jag vet bara att han kämpade för rättvisa (?) och att alla ser upp till honom. Jag vet att han är känd överallt men jag vet inte varför. Det är nog dags för mig att sätta mig med lite historieböcker snart.

Ha en bra dag!
Nati.

Kommentarer
Postat av: Che Rundquist

Han är känd bara för att alla hipster kids har en T-shirt med honom. Helst ska man ha den till slitna tatja jeans, sunkiga conversskor, palestina sjal och tomteluva från UFF. Att gå runt med en skateboard (som man inte kan åka på)under armen är meriterande, dock ej inget krav.





2009-03-31 @ 21:59:05
Postat av: Ché Olsson

Han är känd för att alla hipster-kids har en t-shirt med honom på. Det bästa är om man har den till slitna jeans o Converse skor, palestina sjal och en tomteluva från UFF. En grön axelrems väska med alla sina kompisars autografer och massa propaganda pins är bra också .. Om man går runt med en skateboard under armen, fastän man inte skejtar, är det meriterande, dock ej inget krav.

2009-03-31 @ 22:04:04
Postat av: cissi

tråkigt med hunden:( gud vad härligt att synda, NJUT! Och jag tror den filmen är super:)

2009-04-01 @ 07:26:48
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0