Tisdag

Hur är det med er idag? Jag mår jättebra. Känner mig fräsch, snygg och positiv idag. Jag vet inte varför, eller jo. Jag solade ju igår. Herregud vad lite färg i ansiktet kan göra mycket. Jag känner mig mycket mycket fräschare nu. Och är det bara jag men ser man inte smalare ut när man är brun än när man är blek? Till en annan sak nu då. Både jag och C skippar kolhydraterna i två veckor framöver. Vi får se om vi lyckas gå ner i vikt och efter det massa massa träning. Kanske ska jag börja lite lätt med Electras striptease-aerobic? Idag hann jag tyvärr inte då jag städade och så hemma. Men jag rastade Reina i en halvtimma. Det räknas väl? Det är skönt att våren är på väg nu. Nu skippar man alla godsaker och tränar till sig en snygg kropp till beachen 2009!

Nu ska jag laga lite mat. Inga kolhydrater. Vill man vara fin, får man lida pin.



Jag och pappa på min födelsedag. Jag älskar dig!


Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0