2:a maj

Hej på er! Det var ett tag sedan jag var aktiv här. Jag får nog skylla på det fina vädret. Idag är jag verkligen trött. Vi festade lite här hemma igår och jag mådde så bra tills jag tände en cigg. Så fort jag tog det första blosset så mådde jag illa. Så festen slutade med att jag satt på toaletten och spydde. Verkligen jättekul. Fyfan. Hela dagen igår njöt jag i alla fall utav solen och var och fiskade efter jobbet och sedan grillade vi. Nej det var en bra dag om man bortser från min lilla stund på toaletten...Så idag låg jag i sängen till sex på kvällen. Hela dagen gick åt helvete men det gör inget. Det var skönt att bara vara och släppa kontollen och slippa tänka på allt som behöver göras här hemma.

Nu ska jag laga lite mat.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0