Idag

Hej på er! Hur är det med er? Jag hoppas att ni har haft en fin dag. Min dag började inte så jättebra, jag vaknade och kände mig riktigt nedstämd och ledsen. Jag grät till och med en skvätt (jag är en jätte känslig person). Och Emelie känner mig verkligen bra, hon märkte dirket på min röst när vi pratade i telefon att jag inte mådde så bra. Emelie du är en riktig vän, men det visste jag ju redan. Jag vaknade och ville inte veta av orden städa, laga mat och tvätta. Jag fördrev både för och eftermiddagen med att ligga i soffan och stirra upp i taket och surfa lite på nätet. Läste massa ointressanta bloggar, men det gjorde mig inget. Jag hade ändå inget bättre för mig. Zorica och jag bestämde oss för att åka in till stan en sväng och då mådde jag genast bättre. Det var skönt att släppa taget om allt som hade med hemmet att göra och bara vara. Tyvärr mådde jag ännu sämre när jag började testa massa bikinis. Magen vällde över trosorna och rumpan såg ut som en rutten persika. Nej fy, det blir shorts för mig den här sommaren. Hur kunde min fylliga rumpa bara försvinna så där och börja hänga så mycket? Det måste ha med åldern att göra, visst? Efter att vi hade gått i alla butikerna så satte vi oss och åt. Jag testade på en sallad på slimfood och slimfood är en ny favorit. Sallad, bröd, vatten och äpple bestod min måltid av. Gott, mättande och nyttigt var det. Efter maten en kaffe, en cigg och Z's sköna sällskap. Alltid blir jag glad i din närvaro. Vi är så lika så, du är nog också lite lillgammal som jag är...eller nej mogna säger vi. Tack för idag iallafall, det var kul. Du var inte alls jobbig att vara i stan med. Vissa är så jobbiga att vara i stan med. De ska testa tjugo tröjor och köpa exkat samma saker du köper...inte bra. Hahaha!

Nej nu lämnar jag er!
Nati.

Kommentarer
Postat av: ac

Hej gumman! Det är ok att vara ledsen och nere. Man måste acceptera att det var så du känner då för att kunna släppa taget och känna dig bättre sen. Det ordnar sig.. :)



Kom ihåg "Happiness is a choice".

kraaam

2009-05-27 @ 09:51:35
Postat av: natalie

tack för dina fina ord, du är alltid så snäll arden :) idag mår jag bara som tur är :) vi ses på jobbet gumman, hoppas alla i familjen mår bra

2009-05-27 @ 13:04:10
URL: http://natitas.blogg.se/
Postat av: Soran

som en rutten persika....hahahahaha kan inte sluta skratta

2009-05-27 @ 17:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0