En mycket gammal vän...

Igår efter att jag hade mumsat i mig en "liten" chokladkaka så loggar jag in på facebook.
Jag har en vänförfrågan så jag tittar vem det är som vill bli vän med mig.

Det är en söt blond tjej.

Okej tänker jag vem är du, vad vill du? För jag är bara vän med folk på facebook som är mina vänner, obvious!

Men så känner jag igen ögonen och leendet...

HERREGUUUUD!

Det är ju Jasmina, min barndomsvän som flyttade ja jag vet inte vart. ,men GUD vad jag grät när hon flyttade, vi måste ha varit 9-10 år då vi sa förväl för sista gången.

Och vi var sååå bra vänner men jag grät inte när vi sa hejdå, utan senare när jag var själv grät jag på golvet i mitt rum, ush stackars lilla mig!

Iallafall...Jag blev sååå glad, I LOVE YOU FACEBOOK som gör så att man kan hitta sina gamla, gamla vänner!

Nu jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0