Jag är lite konstig...

Jag vet inte vad det är med mig. Jag har kanske äntligen insett att det finns större bekymmer än störande insekter...förklaring:

När jag var på väg hem precis var det någon jobbig mygga? på mig. Jag sket i den.

Igår när jag var på jobbet var det en fluga på golvet som hade "hamnat fel" med vingarna mot golvet. Jag lät den leva och putte lite på den så den kunde flyga iväg. Hade jag varit mitt gamla jag hade jag trampat på den...me is very elak...

Häromdagen när jag städade kröp det fram en liten spindel, i vanliga fall hade jag hoppat till, skrikigt, trott att den skulle hoppa på mig (jag vet, jag ÄR konstig) men nej jag lät den vara, jag tog inte ens bort den, så den har väl krupit tillbaka till sin lilla håla...

Ni kanske inte ens förstår vad jag menar, men huvudsaken är att jag har insett att det finns jobbigare saker här i livet än små insekter...

image327
www.freedigitalphotos.net


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0