Måndag

Hej kära vänner.
Idag har det varit en lång dag, jobbade och sedan var jag på utbildning och sedan träffade jag min lilla mamma och nu är jag hemma.

Träffade Kisson på väg hem vi ska troligen åka in till stan imorgon, vi skulle höras av. Vill titta in på dinsko och köpa ett par sandaler jag såg i det nya Cosmopolitan nummret.

Mariam hämtade massa Cosmopolitan nummer till jobbet som jag har sutti och läst hela helgen så idag köpte jag det nya nummret och ska sätta mig så där gosigt och titta igenom det.

Ha en trevlig kväll, oh shit cashmere maffia börjar om en kvart, wohoooo!!

får titta igenom tidningen sedan :)

image317
Härlig färg på omslaget va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0