Vart är han?

Min baby är spårlöst försvunnen. Så det blev ingen kinamat idag, stackars lilla mig.

Här är iallafall bilderna:

Först skulle vi sminka varandra fint. Tina mig och jag henne. Så här blev det:


       

Ja som ni ser så är jag inte så bra på att sminka folk eller mig själv för den delen! Hahaha. Mörkt beskrev Persa Tinas sminkning.

Ja och sedan så började Persa överdriva sin sminkning och Maya kände för att se lite slagen ut:

   

Och sedan ville Persa sminka oss alla:

           

Såååå, nu måste jag städa lite för lilla Tina och lilla Ivan ska komma.
Föressten, baby är hemma, han hade varit i skolan min duktiga lilla sak.

Bye bye darlings!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahahahahahahahaha Hahahahahahaahahahahaha Jag vet inte ens vad jag ska säga Hahahahahaah va fula ni e Hahahaha du ser ut som en demondyrkare för fan Hahahahahha Du e så knäpp

2008-04-05 @ 08:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0