Bara två dagar kvar på semestern

Ja tänk er att fyra nästan fem veckor bara kunde flyga förbi sådär. På lördag börjar jag jobba igen och då återgår jag väl till verkligeheten, undrar hur jag kommer att klara av den? Jag som är en drömmare....

Men nej fan det är ändå skönt och komma tillbaka, ni vet till rutinerna och arbetet. Har faktiskt saknat jobbet lite. Har saknat att komma dit, ta en kopp kaffe med mina arbetskamrater, får höra vad de gjort i helgen eller under veckan, vilket nytt skvaller som går i huset osv. Men det bästa är väl att få träffa Zorica då vi beklagar oss om våra liv eller kanske skrattar åt helgens händelser.

Som ni märker så har jag ingen inspiration kvar, men den kommer, ge mig tid, ge inte upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0