Kärleksmums!

Ställde mig i köket och började baka kärleksmums för en timma sedan. Vad är det med alla dessa sug efter massa goda saker egentligen?

Jag glömde köpa florsocker så jag fick improvisera med vanligt socker och mörk block-choklad. Vi får hoppas på att det blir gott, inte så gott som det egentligen skulle ha blivit men fan skitsamma, C sa att det var tanken som räknades och det är ju sant. Bara tanken att jag ställde mig och bakade lite gott till oss båda tolv på natten gör mig till en underbar flickvän!

Jag har tyvärr vänt på dygnet så nu går jag och lägger mig runt åtta på morgonen och vaknar fyra på eftermiddagen. Jag mår jättedåligt av det så inatt ska vi inte sova bara dricka massa kaffe och äta massa kärleksmums och lägga oss tidigt imorgon, hoppas jag.

Nej nu ska vi titta på någon film och trycka i oss kärleksmums, mums!

 hihihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0