Liseberg

Idag blir det Liseberg för min och patitos del. Men han vååågar inte åka någonting, fegis. Han vill varken åka Balder eller Kanonen, bara Lisebergsbanan! Vilken fegis till kille jag har. Men med min grymma övertalningsförmåga kommer jag nog få honom på andra tankar.

Natalies övertalningsförmåga:
Du börjar med:

"Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla!"
Om inte det går gör du en ledsen min (tittar på personen med ledsna ögon och tar ner underläppen) och fortsätter, snälla, snälla, snälla!
OM inte det går så hotar du med att städstrejka, laga-mat-strejka, massagestrejka, sexstrejka (det sistnämnda är nog bäst!) osv.

Om inte det går SKRIK OCH GRÅT, det funkar alltid!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0