Med familjen

Nu är syrran, mina två mostrar, svärmor, mamma och mina två kusiner här. Vi har en liten familjeträff.

Mamma har gjort sin berömda fisk och nu är vi alla mätta och belåtna. Mostrarna+svärmor sitter kvar i köket och käkar som små tjockisar medan mamma diskar. Det är så skönt att mamma fortfarande ser mig som en liten flicka när det gäller allt med städning. Hon kan städa mycket bättre säger hon, har mer erfarenhet, och det ska jag inte ta ifrån henne, haha nej nej hon får gärna diska åt mig.

Syrran sitter här bredvid och har fastnat på Guitar Hero. Hon är heeelt galen! Jag satt här bredvid henne och sjöng lite och hon bad mig HÅLLA KÄFTEN så att hon kunde höra musiken så att hon kunde spela bättre, my God, jaja.

Har pratat med Zorica nu och jag ska jobba kvällspasset imorgon, fan, kommer inte få se min bebis på hela dagen. Men så är det, back to reality...

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0