SATC

Har precis titta på Sex And The City filmen. Jag vet att jag är lite sent ute med att se den, men bättre sent  än aldrig. Den var bra. Men jag måste ju erkänna att jag förväntade mig någonting bättre, jag vet inte vad men jag saknade någonting.

Men visst drömde jag mig bort och såg mig och mina vänner där istället, gråtandes och skrattandes. Det är så himla viktigt med vänner, jag är så tacksam för att ni alla står ut med mig. Jag vet att jag ibland kan vara en riktig dömande och negativ bitch så tack för att ni ändå bara tar mina dumma kommentarer med en nypa salt och fortsätter älska mig. Jag vet att jag inte är eller har varit den bästa vännen men jag försöker och kommer alltid försöka.

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv, halsen gör så ont.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0