Se där ja

Klockan är kvart över sju och vi är fortfarande uppe. Vad tror ni, kommer vi lyckas hålla oss uppe hela dagen idag? Jag tror faktiskt vi klarar av det, det var ju inte heller så länge sedan jag var vaken i över 40 timmar. Men skit vad hemskt det var, jag kände hur hjärtat mitt slog flera hundra slag i minuten, det jag gjorde var verkligen inte bra för min kropp.

Vi har iallfall bestämt att vi ska käka frukost hos hans mamma nu klockan nio och sedan ska vi tillbaka hem och väl här hemma ska vi beställa thai-mat till lunch och till middagen går vi och köper oss en grillad kyckling och någon god potatissallad. Gott! Allt detta för att vi vet att ingen av oss kommer att orka diska när den här dagen tar slut.

På tal om någonting gott, kärleksmumsen blev jättegoda och C har redan ätit upp halva plåten, han är en riktig liten tjockis, men jag ska ju inte ljuga jag har ju också hjälpt honom lite...

Jaja, nu en snabbdusch och så ger vi oss av mot Landala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0