En nöjd Natalie

Hur mår ni? Hur har eran kväll varit? Min har varit väldigt mysig och trevlig. Mamma är fortfarande kvar här men vi ska skjutsa hem henne snart. Lussebullarna vilar så gott i magen och jag är nöjd. Inte bara för att jag har ätit lussekatter utan allmänt nöjd. Jag är nöjd med mannen jag delar mitt liv med, jag är nöjd med vad jag åstadkommer på mitt jobb varje dag och jag är nöjd med mina underbara vänner och för att inte glömma familjen. Är ni nöjda?

Vi ska pynta granen sedan om vi orkar, den är redan upsatt nu i alla fall. Jag vet vad ni tänker nu: "VA? Ska ni pynta granen nu?!" Och ja det ska vi, jag tror att de flesta chilenarna gör det så här tidigt. Min familj har då alltid satt upp granen tidigt i december. Det bästa med att lägga fram granen så här tidigt är att få se hur högen med presenter (bara till mig hihihi) blir större och större för varje vecka. Jag vill ha minst tio presenter till mig där under granen har jag sagt till C. Vi får hoppas på att han uppfyller mina krav. Jag vet, jag är som en litet barn. Men jag är ju bara tjugoett, glöm inte det.

Puss på er!




Fan nu har jag "Feliz Navidad låten" i huvudet. "La la la la la Feliz Navidad".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0