Estocolmooo

Jag, C och syrran satt och pratade om nyår idag och syrran bestämde sig för att haka på oss när vi bilar upp till Sthlm den 26. Va roligt! Vi ska sova hos hans brorsa och hans flickvän och syrran hos Emy. Det blir så kul att få vara med syrran på nyår. Det är ju inget ovanligt direkt vi är ju alltid med varandra på nyår men i år hade jag inte förväntat mig att få fira nyår med henne i och med att vi skulle upp till Sthlm. Men man kan ha fel ibland, jajamensan. För övrigt så mår jag bra idag. Känner att jag har mycket kul att se fram emot och C och jag har så mycket planer så om allt går som det ska så...

er älskar jag mest!
Eveflina och Vanne i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0