Gooodmorning

Hej på er. Äntligen är jag uppe innan tolv! Alla de andra dagarna har jag sovit till två. Vet inte vad det är med mig är konstant trött. Jag tror att jag behöver extra järn i kroppen. Ringde precis och friskanmälde mig för imorgon jag klarar inte av att vara hemma jag måste jobba även fast jag är sjuk. Men det ska nog gå bra imorgon jobbar ju med lilla Zorica men den stackan börjar också bli sjuk.

Så vad händer idag? Jo min moster kommer hit idag med lussebullar och nybakat bröd (hoppas jag) och sen ska vi laga mat ihop. Eller ja, jag ska skylla på att jag måste göra annat så kan hon laga maten själv till mig. Jag älskar att bli bortskämd, hihihi. Men jag kanske ska börja städa lite smått...hm?


 
Min söta moster som är sååå duktig i köket!
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0