Host host

Ush jag har verkligen gått och blivit sjuk nu. Har haft hög feber hela dagen och halsen min gör så ont. Stackars lilla mig. Har inte gjort något speciellt alls idag bara legat i sängen och sovit. C:s mamma är här och har lagat mat åt oss och soppa åt mig. Det blev mumsigt gott. Snart ska han skjutsa hem henne och då har jag krävt att han ska ta med sig choklad till mig annars blir det inget gulli gull för hans del. Nej fan jag kanske borde hoppa in i dushen? Ush jag har inte ens duschat idag ju...Ja ja vi hörs senare om jag har något intressant att berätta.

Må så gott ni kan.

Kommentarer
Postat av: Tess

men skorpan då.......

men ja kanske har nåt på min blogg som kan muntra upp lite i förkylningen....

puss o värmande kram till min lilla!!!!

2008-12-04 @ 23:42:23
URL: http://tesssecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0