Jag är en mormor

Klockan är bara halv nio och jag är redan trött.
Mina vänner tycker att jag är lika tråkig som en mormor.
Jag har min lilla reflex på min jacka.
Jag sätter mig så fort jag får chansen när jag jobbar.
Istället för att gå ut och festa som alla andra på helgerna är jag hellre hemma och tittar på en bra film och dricker ett glas gott rött vin.
Jag älskar att virka och sticka halsdukar.
Jag planerar redan vad mina barnbarn ska heta.
Det känns som att jag har levt i hundra år och att jag vet allt om allt och alla och att jag har världens erfarenhet!

Detta visste ni inte om mig va? Nu vet ni det iallfall. Jag borde inte ha jobbat i helgen för idag vaknade jag med världens värk i kroppen och sjukanmälde mig både för idag och imorgon. Hoppas ni mår bra.



Kommentarer
Postat av: Tess

Krya på dig mormor så ses vi i veckan pysssssssss

2008-12-08 @ 23:52:27
URL: http://tesssecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0