Julen är här

Hade en ganska rolig men tröttsam dag på jobbet. Det roliga var att få sätta upp granen och pynta den och sedan gå runt i de fina tomtemössorna. Jag vet inte varför jag tog fram dom. Eller jo Nasrin ville ha tråd för att noppra Tess ögonbryn och då hitta jag de fina små tomteluvorna. Pensionärerna fick ett par tomteluvor och även vi i personalen. Det var en mysig dag på jobbet med massa skön julstämmning och julmusik. Sedan när dagspersonalen gick hem och vi började jobba så började det tröttsamma jobbet. Jag var så trött idag. Jag hoppas att jag är piggare imorgon det är inte alls kul att gå runt och va så trött som jag är. Jag tror nog att jag behöver extra järn i kroppen.


Zorcia vill inte vara med här på bloggen men jag var tvungen att lägga upp den här bilden. Visst är hon söt i sin lilla tomteluva?











Sov gott så hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0