Med mamma

Hej på er. Sitter här i köket med mamma och är jätte social (javisst sitter framför datorn...). Min mamma är bäst. Hon vet exakt vad jag tycker om och inte tycker om och att man ska tycka synd om mig när jag är sjuk. Idag kom hon i alla fall hit med lussekatter. Jag blev såå glad. Hur kunde mamma veta att jag var sugen på lussekatter? Har ju gått runt och letat efter lussekatter överallt i minst två veckor men det har alltid varit slutsålt överallt. Och idag kommer min ängel med lussekatter. jag blev så glad. Har stoppat i mig två stora nu men det blev stop efter den andra då vi precis hade ätit mat. Men om en stund ska ni bli uppätna min fina små lussekatter...

För övrigt så har det varit en väldigt stressig dag på jobbet. Minst fyra personer ur personalen har blivit sjuka så både jag och Mariam jobbade extra idag. Det hände så mycket idag så att man knappt hann sitta. Eller jo vi satt en stund på morgonen och drack kaffe men efter det jobbade vi på som fan och när jag slutade klockan 12 idag så var det kaos på jobbet. Jag ville så gärna stanna kvar men C och jag hade ju våra planer...

Måste vara social nu kära vänner. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0