Stockholm dag 2

Hej på er. Uppdaterar sent här från Stockholm bara så att ni vet, vi har fullt upp på dagarna. Idag åkte vi in till Stockholms centrum med BIL vilket vi inte borde ha gjort! Det kostade 10 kronor för 9 minuter! Hallååå eller!? En annan parkering vi hittade kostade 13 kronor för 10 minuter rena rama rånet ju! Fyfan! Till slut parkerade vi bilen på en för 180 kr för 3 timmar vi orkade liksom inte åka runt det var lika dyrt på alla parkeringshus. Men om vi nu åker ner till stan igen så skippar vi bilen och tar oss dit via tunnelbanan. Hmm...jag vet inte riktigt vad jag tycker om Stockholm hittils, en stor stad med mycket folk bara. FÖR mycket folk. MEN riktigt bra med shopping. Både C och jag hittade våra nyårs-outfit på bara två timmar. Det ni, det är rekord. C köpte sig en skit snygg Tiger kostym och jag köpte mig en söt liten kjol. Men kläderna får ni se på nyårsafton. Nu ska jag pussa lite på min C. Må så gott no kan.









Föressten...vad fick ni för fint till jul? Jag fick den fina Peak-jackan jag har på mig, min bebis är bäst!
Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

We miss you!! Hoppas ni har det roligt, det förtjänar ni mina små trollungar :-)

2008-12-29 @ 00:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0