Tisdag


Så nu är det bara en dag kvar till jul. Vad mysigt det ska bli att få se mina små kusiner öppna sina julklappar imorgon. Och sedan få se dom springa runt och leka med sina nya julklappar, det är guld värt...Igår så var jag bara hemma och vilade upp mig och ryggen. Men senare på kvällen beslöt jag mig för att  gå till kyrkan och tända lite ljus och be för mina nära och kära men kyrkan var stängd...."Gud vill inte ha mig" var det första jag tänkte, men jag vet att det inte är så. Men inte nog med det så RAMLAR jag IGEN på väg hem sedan. Ush, det var så otroligt pinsamt. Allt ramlade ur väskan och jag ramlade liksom på vänster sida. Gud så pinsamt. Men jag var snabb med att plocka ihop mina saker och resa mig snabbt och skynda mig hem. Jag vet inte om någon skrattade åt mig för min blick var endast blickat framåt och jag sprang nästan hem. Ush ush, vad har ni för planer idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0