Torsdag






Sitter här i köket och väntar på att mina brödskivor ska bli rostade. Jag var sjukt sugen på rostade mackor med marmelad och ett glas mjölk imorse när jag vaknade så det ska få bli min frukost! Vissa av er sitter säkert och lunchar medan jag ska äta frukost nu, men så är det när man är ledig. Jag ligger kvar i sängen och myser för mig själv. Kramar täcket och föreställer mig att det är C. Hahaha. Igår höll C och jag på till två på natten med tapetseringen. Men äntligen börjar det bli färdigt. Vi har bara de små delarna kvar som ska sitta över dörrarna och sen ska vi ge oss på köket. Sedan väntar de två sovrummen men de ska vi fixa efter nyår. C kommer hem snart och då ska vi åka iväg och handla alla julklapparna. Vi hörs senare.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0