UVI


Jag har urinvägsinfektion, buhooo. När jag gick dit igår så visade testet negativt! Jag tänkte Herregud om det inte är UVI så vad är det då? Jag frågade läkarn massa men han visste inte själv. Så mitt lilla urinprov (som jag lyckades spilla ner hela mig med på vägen dit i bilen, najs) skickades iväg på odling. Idag på rasten satt jag, Zorcia och Mariam och letade på sjukvårdsupplysningens hemsida efter "konstiga" sjukdomar jag kunde ha genom att leta efter symptomen jag hade. Vi fick inte fram någonting så det var bara att vänta för min del. Och vet ni, halv fyra på dagen idag ringer min läkare och säger: "Ja vi hittade bakterier i ditt urin så du har UVI". Jag skrek utav glädje: "Jaaa, jag har UVI. Jaaa. Jag har UVI." Konstig jag? Kanske. Men va fan, hellre UVI än någonting annat. Tack Gud för att det var UVI.

Sov gott kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0