alla dessa falska människor...

varför kryllar det av falska människor runt omkring mig? Jag kan inte undgå dom, dom finns överallt. På jobbet, bland vännerna och släkten. Hur får man dom att försvinna?

På jobbet går det definitiv inte, man får helt enkelt lära sig att handskas med dom. Tyvärr. Man gör inte sina arbetskamrater, tyvärr. Drömscenariot skulle ju vara om man fick välja vem man skulle få jobba med. I så fall skulle jag välja mina roligaste och smartaste vänner, men vänta jag har inga, hahaha!

Men vännerna då? Kan man göra nått åt dom? Ljuger dom och går bakom ryggen på en så är det BYEBYE BABY! Vad ska du med sådana vänner till, skit i dom, ljuger dom för dig finns det 100 gånger bättre och ärligare vänner där ute. Man ska fan inte ta för mycket skit!

Och släkten då? Jag säger så här, jag har en falsk släkting som man nästan skulle kunna kalla för familj men den personen betyder ingenting för mig. Min närmaste familj är viktigast. Mammas föräldrar, mammas syskon, min mostras barn, min syster och min joco. Snart ska jag bilda min egna familj med joco (nej jag är inte gravid!) och då ska jag lära min barn att dom alltid ska älska varandra och ställa upp för varandra.
Jag ska också lära dom att aldrig vara falska och att dom ALDRIG ska ljuga! Vita lögner är inte OK till hundra procent för en vit lögn efter den andra i flera år, flera gånger om dagen leder till att man blir mytoman.
Man utvecklar sjukdomen och blir mytoman och ljuger jämt och ständigt. Det är jobbigt med någon som ljuger hela tiden, tro mig. Jag känner tre personer. Alla tre är lika extrema och ibland när dom berättar saker nickar jag instämmande och tänker för mig själv, javisst kompis! Men jag älskar dom endå, vad ska man göra.

Ja ja, nu ska jag inte sitta här och klaga hela min rast. Ska ut och ta lite frisk luft blandat med ciggaret rök, mmm, hehehe.

Byebye baby ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

USCH, falska människor är INTE roligt!! :S

2008-02-04 @ 11:38:26
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se
Postat av: Sanna

Fy för falska människor

2008-02-04 @ 11:57:22
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: natita

nej precis det är inte roligt med falska människor

2008-02-04 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0