Äntligen hemma

fyfan vilken dag det har varit på jobbet. jag vill gråta. jag orkar inte mer, efter två år med dementa så mår jag idag både psykiskt och fysiskt dåligt. vad ska jag göra? ja det är den stora frågan...

Är iallfall glad att jag har dig joco. När jag kom hem hade baby städat, lagat mat, diskat och köpt chocklad till mig. Det gjorde genast att jag glömde bort min fucked up dag på jobbet. Jag älskar dig baby, du och jag 7 år och 5 månader imorgon :)

Här är lite bilder från igår föressten

image61
Baby och Evelina

image62
Mjuka läppar ska man ha :)


Nu ska jag äta lite av köttgrytan baby gjorde som föressten blev jääättegod. Du är så duktig min älskling.

Bye bye darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0