äntligen hemma

hej kära vänner. Äntligen är jag hemma. Jag känner mig ofräsh även fast jag duschade imorse, ska nog ta en dusch till lite senare. Bloggade från mobilen imorse men nått gick fel, kom ju inte med! Jag sov inte alls bra inatt, mina grannar ställde sig UTANFÖR mitt fönster (jag bor på första våningen) och skrek och höll på. Jag ville verkligen döda dom! För mig kändes det som om dom var minst 30 pers, men dom var väl 10 iallafall. Jag var sååå nära på att gå upp, hälla upp vatten i första bästa behållare och kasta på dom jävla idioterna, fan det finns faktiskt folk som jobbar på helgerna!

Aja ska sluta vara negativ nu. Ska ligga kvar lite till i sängen och sen ska jag fixa lite med mina växter. Känner mig som en mormor som ska hålla på med växter. Men dom är ju vackra och så har jag hört att dom typ renar luften....

image36
Det är inte mina växter iallfall det är någon som undrar...:)
Byebye baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0