är saker verkligen "ment to be"?

Hej kära vänner. Mina två vänninor har precis gått. Va roligt det låter med "vänninor". När jag pratar om ment to be så menar jag att jag inte alls tyckte om dessa tjejer förut och jag skulle aldrig tro att VI  skulle sitta i MITT kök och prata öppet om våra liv. Det är faktiskt helt sjukt.

Jag hälsade knappt på en av dom och på den andra så hälsade jag för att vara artig men att vi skulle bli så bra vänner skulle aldrig falla mig i tanke, ALDRIG! Jag var jag och dom var dom. Dom var andra människor, dom var inte som jag, tänkte inte som jag och umgicks med folk jag ansåg vara elaka. Men så en dag säger Josip att vi ska resa bort med dom tjejerna och deras killar! Jag tror ju att det är ett skämt, men nej vi reste bort och fyfan vad man kan ha fel om människor. Dom var världens goaste tjejer, ärliga och roliga. Dom ställde upp på allt och "fryste" liksom aldrig ut mig även fast vi inte kände varandra bra och jag knappt hälsade på dom innan. Nej va fel man kan ha om folk va. Ment to be måste det ju vara. För idag kan jag inte vara utan dom när jag spelar finans :). Ni betyder mycket tjejer! Än idag säger jag till dom att jag inte kan tro att vi har blivit så bra vänner. Det ordspråket håll din fiender nära maybe stämmer? I alla fall tänk efter alla därute, är verkligen dom ni inte tycker om så mycket så hemska egentligen?

image44


Nu ska lilla jag lägga mig i sängen och titta på guldkompassen eller bee movie, joco vill se bee movie men jag vill se guldkompassen, får se vilken det blir. Vi får nog diskutera lite och jag vinner nog ;).....

image46

image47

Bye bye DARLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0