baby baby

image33

hittade den här bilden i min kamera när jag skulle överföra några bilder. Det är jag och två nallar som joco har lagt bredvid mig när jag sovit! Han är ju helt underbar.
Annars händer det inte så mycket, det blir nog en lugn kväll. Vi är hemma hos babys föräldrar men vi ska gå nu. Sitter och tittar på Glamour med min svärmor:)
Hemma har jag tänkt att steka lite nudlar med wook, tonfisk och räkor, får se om det blir gott. Är inte så duktig i köket måste jag ju erkänna. Det är ju tur att baby kan äta allt då :) Ska fixa till mina blommor också, var och köpte jord i Möbelskavanken tror jag att det hette, nått nytt ställe istället för göfabs nånting :)

Byebye baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0