bingolotto!

Det blir en lugn kväll idag med bingolotto. Jag tror jag var tio eller elva sist jag spelade bingolotto. Men för ett år sedan började jag spela i bingohallarna. Sen så blev både jag och Dzana spelberoende ett tag i höstas men det var tur att vi la av. Vi fick färgchansen en gång iallafall, fast jag vann bara 700, tog fel nummer.

Anledningen till att vi ska spela ikväll är simpel, Emelie den nyblivna mamman spelade förra helgen när vi var där och både jag och Joco blev sugna, vi får se om vi kommer att fortsätta spela eller om det verkligen är ett spel för pensionärer eller också i Emelies fall nyblivna mammor :)

image66



Nu ska jag laga lite snabbmat, är sugen på lite fet mat, det blir pommesfrites med chickennuggets, mums!

Bye bye darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0