Fetiskväll

Jag och joco har suttit och tittat på Gabriel. En film om en ärkeängel som kämpar mot ondskan här på jorden. Den var helt OK. Får en 6 av möjliga 10.

Gabriel Movie Poster



Jag blev så intresserad utav den här ärkesängeln så jag har  tittat runt lite på internet , hittade en intressant sida:

http://www.sinnligkunskap.se/kurser/arkeanglar/gabriel.htm


Lilla jag och min lilla prins ska lägga oss och titta på PRISON BREAK som kom ut idag med svensk text, underbart! Imorgon är jag ledig från jobbet och så som jag känner idag så skulle jag kunna sova hela dagen imorgon men det skulle jag inte tillåta mig själv göra.

Har slutat sova till tre-fyra på eftermiddan, annars sover man bort hela dagen. men så tänkte man inte när man var 15-16 år. Det var ändå ganska härligt måste jag erkänna. Men mamma brukade skälla på mig och sa att jag fan inte skulle tro att jag bodde på ett hotell och kunde sova till hur länge som helst.

Och vet ni vad min mormor brukade göra med min syster när hon tyckte att hon hade sovit för länge? Hon gick in till syrrans rum och dammsög medans syrran sov! Jag skrattade ihjäl mig när Vanne berättade det, stackan. Och alltid hade hon varit ute och festat kvällen innan så hon blev väckt av en dammsugare och rejäla baksmällor. Just great!

Prison break next!


Byebye Darling



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0