har han blivit en tjatig hemmafru?

efter att vi hade varit och handlat så gick jag in i duschen. Josip började diska och lägga in de nyköpta grejerna. När jag kommer ut tittar josip på mig med värsta mördarblicken:

-fan asså kan du inte lägga din tallrik med havegrynsgröt i VATTEN när du har ätit färdigt??!!
-ha ha ha, baby du låter som jag!
-nej men asså det är ju irriterande faktiskt, snälla lägg tallrikarna i vatten.

Jag har alltså i fleeera år sagt: Lägg tallrikarna i vatten, lägg glasen i vatten, ja lägg för fan allt i vatten! Ja, som att det tjatet hjälpte. Men när JAG glömmer EN gång så är det tjöt, tjöt, tjöt! Neush vilken tjatig man jag har fått, han har verkligen gått och blivit mig, det ÄR skrämmande!

Nu ska jag fortsätta med min matlagning...

Byebye darling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0