hur kan man lämna sina barn?

Tittar just nu på oprah på kanal 3. Det handlar om en mamma som har lämnat sina barn. Hur kan man egentligen? Jag kanske inte har så mycket att säga om detta eftersom jag inte har barn själv men jag gråter när jag ser ett av dessa barn läsa upp ett brev åt sin mamma som är där ute någonstans.
 
Jag måste få säga vad jag tycker. Jag tycker att hon är hemsk. Barnen gråter just nu när dom läser upp breven och det är så sorligt så det gör ont i mitt hjärta. Dom har inte sett sin mamma på två år men dom inte är så arga på henne dom vill bara att mamma ska komma hem igen. Fyfan säger jag bara. Varför föda två barn som man sedan lämnar för en annan kille. Okej, hon och barnens pappa kanske inte hade det så bra ihop men fan kvinnan varför kämpade du inte? Alla går ju igenom ner och uppgångar i sitt förhållande men man måste kämpa.

Jag har hört en historia om en kvinna som lämnade sin dotter och sin man för en ny kärlek. Hon flyttade från Sverige och bara lämnade allt. Jag tror inte att hennes lilla flicka kan ha mått så bra. Idag när jag ser den lilla flickan har hon ingen lycka alls i ögonen. Hon ser så sorgsen ut nästan som I-or i nallepuh. Jag mår dåligt när jag ser henne. Hennes mamma är tillbaka i Sverige med sin nya kille men jag vet inte vilken realtion dom har idag.

Jag kan inte se in i min framtid och se hur jag själv kommer att vara som mamma. Men en sak är säker, jag skulle ALDRIG lämna mina barn för en ny kärlek....

Nu måste jag till tvättstugan och titta till min lilla tvätt.

Bye bye darling

Kommentarer
Postat av: Jonna

oprah är bäst!

2008-02-08 @ 13:28:24
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0