jävla flygbolag

stackars min lilla pappa, efter att stackan har rest från andra sidan jorden till Sverige så kommer hans väskor BORT! Dom spårade väskan och den var som tur var i Paris där han gjorde en av sina mellanlandningar, men hans kompis väska var i BRASILIEN! Jag tycker så synd om henne, hoppas hon får hem den, hon hade ju tydligen massa guld i den som folk hade bett henne köpa med sig, jag hoppas VERKLIGEN inte att detta händer mig när vi ska till Barcelona. Tänk om alla mina kläder jag har shoppat i Barcelona skulle komma bort? Men som tur var så hitta dom pappas väska så ikväll ska dom lämna hem väskan.

Nu måste jag springa iväg, en av baby's kusiner fyller återigen år, han har så mycket släkt, Gud!

Bye bye darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0