Kiksson!

Kom precis hem efter att ha träffat Kiksson och rökt två cigaretter. Vi brukar alltid göra så. Hon ringer mig, kommer med bilen och vi träffas och röker lite cancerpinnar och pratar om vad vi har gjort. Alltid lika trevligt!

Tvättade mina fönster för mindre än en vecka sedan och dom är REDAN skitiga, vad är det med den här luften egentligen, måste tvätta dom igen nu inför lördagen. Det pirrar i magen när jag tänker på lördagen. Hur kommer det att bli? Hur kommer stämningen att vara? Kommer folk komma överens? Kommer dom ha tråkigt? Ska vi verkligen dra vidare in till stan sedan? Ja ja det blir nog bra.

Två bilder på pappa som "huaso" det är dom här kläderna man har när man dansar till den chilenska "cuacan" som  är chiles nationaldans.

image96image97

Är han inte söt min papi? Bilderna visar kanske inte hur charmig och snygg han är i verkligheten, men räcker det med att säga att han har massa tjejer efter sig? Hehehe, det är min pappa det! Lite mullig efter Chile resan men snart kommer han att gå ner med sina fotbollsträningar...

Ska nog umgås lite med joco nu, men han spelar ju ändå cs, jaja, ska visa lite intresse iallfall, han säger att jag bara bryr mig om min blogg nuförtiden, haha. Då skulle han bara veta hur det är för dom stora bloggarna som lever för det här, Gud asså....

Bye bye darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0