Min dag idag

Hej alla glada! Har inte kunnat uppdaterna min blogg idag för jag hade inget internet imorse. Men som tur är så är den tillbaka nu. Jag har haft en riktigt bra dag idag. Först så vaknade jag klockan ETT! Jag har ju sagt innan att jag inte tycker om att sova så länge, men detta ni var riktigt skönt! Jag somnade väl runt halv tolv igår så jag sov i tretton timmar tror jag..?

Ja ja som sagt var det skönt.

Har varit hos frissan idag, hittade TVÅ par byxor och så har jag varit och hälsat på min lilla Evelina.
Har fått en present från lilla Persa också, en jättefin trenchcoat från HM, lägger upp en bild imon. Men den är riktigt snygg!

Sitter just nu i vardagsrummet med pappa och baby och dom tittar på fotboll, det är så skönt att dom kommer så bra överens, det är det bästa med joco och med pappa att båda är sociala.

Lite bilder:

image84
Evelina två veckor

image85
Perso och Evelina

image86
Evelina och Jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0