På jobbet...

hejsan!
Sitter på jobbet och har lite rast. Det blev ingen pastasalladsbesök. Joco orkade inte åka in till stan, som vanligt. Sen när jag har körkort ska jag verkligen åka öööverallt! Det blir inget mer, josip kan du skjutsa mig till...

Hopp, vad gör ni nu då?

Vilket skönt väder det var idag, tygskorna åkte på och en tunnare vinterjacka. Mina solglasögon har gått sönder så jag får köpa mig några nya i veckan. Bara tio dagar kvar till Barcelona. Gud vad underbart det ska bli! Tittade precis på vädret i Barcelona och det är 16 grader! Va skönt! Ska ha på mig mina nya vår kläder där :D :D :D

Nej nu ska jag vara lite social :)

Bye bye darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0