Passion?

Vet ni att idag när jag körde med min körkortslärare Johanna så pratade vi om saker man känner sån där grym passion för.
Och jag sa att jag inte kände passion för någonting, hon älskar ju hundar så det är hennes grej, men jag då? Nej ingenting.
Men då sa hon någonting som verkligen stämmer! Hon sa din passion för livet måse väl vara familjen. Och när jag tänkte efter så JA! Och så sa hon: Jag tycker att din kille ska skaffa sig ett jobb han blir grymt rik på så du slipper jobba och kan vara hemma och ta hand om familjen. JA, det vill jag! Så baby, bli rik, please. Så jag får vara hemma och ta hand om våra jobbiga ungar (för det kommer dom säkert att bli) Sen kanske man ska ha ett jobb på 55% kanske...?

Det är iallfall grymt av min lärare som inte känner mig så bra veta EXAKT vad jag känner. För även om alla tycker jag är gammalmodig så har alltid min dröm varit att gifta mig och skaffa barn. Är jag nära min dröm? Kanske...

Lite bilder på två av mina kusiner, just nu familjens minstingar :)

image92      image93

En bild på min vackra syster:
image95
Du är den vackraste kvinnan på denna jord

Bye bye darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0