restaurang besök

Har precis kommit hem från ett restaurangbesök. Joco, Persa, Toni och jag var och åt på Mykonos. Som vanligt så överdrev vi med förrötterna så man var mätt när varmrätten kom. Smakade faktiskt på calamares, men nej det var ingenting för mig. När jag tuggade detta sega, gummiaktiga köttet så kunde jag inte sluta tänka på dessa fula bläckfiskar som simmar så fult i havet, neush!

Maten var god som vanligt, men asså köttet smakade lite "för" mycket gris. Låter konstigt va? Hahaha, jag vet jag ÄR konstig, men det är nog därför mina vänner älskar mig :)

Lite bilder från idag iallfall:

image88

image89
Jag och mitt ostylade hår och vackra Persa
image91
Varmrätten Gyrostallrik

Så imon blir det jobb från 14:00-21:00. Sedan ska vi till Ivan som fyller 21. Och på lördag firar jag min födelsedag. Det blir en riktigt trevlig helg!

Bye bye Darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0