sjuka tankar

hej alla glada!
Somnade verkligen av tråkighet igår, joco var trött så det fanns inget annat att göra än att sova. Men sova kunde jag inte på ett bra tag. Tänkte på pappa som reser hem från Chile idag. Tänkte på att hans flygplan kunde krascha, och att en spåkvinna hade spått att en man i mitt liv kommer att dö. Alla dessa tankar bidrog till att jag inte kunde sova på en timma iallfall, bara låg och tänkte och varje tanke gjorde så att jag mådde sämre...

Idag har jag andra tankar, att man inte ska tro på allt dom säger, dom spådde jag Emelie om att hon skulle få en pojke men hon fick en flicka. Ja ja, allt kommer att gå bra och imorgon ska jag hämta honom på flygplatsen och hoppas på massa goda grejer från Chile.

Nu måste jag fixa frukost till oss!

bye bye darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0