Tito Beltran

Läste precis att han fick sin dom. Två års fängelse, kan tänka mig hur upprörda alla i chile är just nu! Hahaha, måste titta på chilenska kanalen sedan. Massa mäniskor i Chile och Tito han själv skyllde ju på att Sverige var ett rasistiskt land och blablabla. Gött att han har fått sitt straff om han är skyldig, fuck om han har dömts för något han inte gjort. Ja ja bara Gud vet. Men hur kan en gubbe som han gifta sig med en sådan vacker kvinna som Jenny, och hon är väl mycket yngre också väl? Om han verklgen har gjort detta mot den här stackars tjejen så hoppas jag han får ett helvete i resten av sitt liv, speciellt i fägelset.

Nu till något annat då jag inte är så insatt i den här cirkusen. Min vän ska sättas igång imorgon! Är det inte underbart? Jag ska få lukta och hålla i en nyfödd bebis om högst två dagar! Me so happy happy.
Nu tror jag att jag ska lägga mig, fick föressten hem kläderna från HM, ska bara behålla toppen med kyssar, Rihannas tanktop kunde man inte ha BH till och då syntes bröstet i sidan, fuck fuck, så är det, den var riktigt snygg iallafall,,,

image29
Bye bye darling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0