Bilder från bröllopet

Ursäkta den dåliga uppdateringen. När baby och jag vaknade 12:30 duschade vi och åkte till Hammarkuellekarnevalen för att äta frukost. Vi åt souvlaki och som efterrätt åt jag churros (en chilensk godsak).

Sen åkte killarna för att titta på fotboll (baby skulle spela) och vi tjejer satt ute, promenerade och satt lite på bergsjöbadet. Det var otroligt varmt idag, så skönt men samtigt jobbigt om man inte är och badar någonstans.

Iallafall här är bilderna från bröllopet igår:

















Nu längtar jag till mitt egna bröllop! Igår satt vi faktikst på bröllopsfesten och pratade om hur vi vill ha det på vårat bröllop, hihihi. (vi tjejer alltså...)

Josip fria för helvete!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fint !=)

2008-06-03 @ 19:31:53
URL: http://jasmyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0