Godmorgon!

Vaknade för en stund sedan så för mig är det en underbar morgon. Dzana sov över här så vi har precis ätit frukost och diskat. Tänkte bjuda Dzana på min goda köttgryta så nu har jag lagt fram köttet så att det tinar.

Det var en helt crazy kväll igår. Tjejerna gick tyvärr ganska tidigt men Dzana stannade kvar här med mig. Jag somande ganska så tidigt så när Dzana skrek så vaknade jag till lite då och då, stackan. Hon måste ha känt sig väldigt ensam med tänke på vad som har hänt också. Idag bad jag om förlåtelse men hon brydde sig inte som vanligt. Hon sa bara "Äh, det är lugnt." Min lilla Dzana.

Nu har Josip tagit henne från mig, han har mutat henne med super mario så hon har lämnat mig. Jaja, vad ska man göra.

Nu måste jag städa lite.

Byebye darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0