Hallå bloggen!

Är hemma igen. Vi gick runt lite snabbt i stan och jag shoppade lite på HM. Efter det fikade vi lite men vi åkte hem ganska snabbt så att vi hinner vila upp oss inför kvällen.

Har ju börjat få massa småfinnar igen så jag var på Apoteket och köpte Vichy's Normaderm som är en djuprengörande gelé. Fick även med små tester på både dag & nattkräm, ska testa dom i en vecka och se hur min hud reagerar på dom. Vi hoppas på att de hjälper mot alla dessa fula, äckliga finnar. Fan hatar er!!!

Om ni är intresserad av att läsa om Vichy's produkter: vichy.se

Nej, nu ska jag vila lite.

   

Är inte nytvättat hår det värsta som finns! Det bara flög åt alla håll.
Har ni ingenting att ta på er? Titta i er brors/pojkväns/pappas garderob, det gjorde jag idag och visst är tunikan fin på lilla mig?


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej=)

Jag har också haft problem med finnar länge så jag har provat allt som finns där ute hehe men nu har jag inga problem alls! använder ingen kräm under sminket eller under natten , tro mig dt hjälper mkt, utan när jag har smink brukar jag spraya face mist i ansiktet från bodyshop. sen när jag känner att det är en finne på väg använder jag rareminerals blemish therapy, du kan hitta den på ebay, funkar jättejätte bra finnarna blir mindre o till slut försvinner de! =) prova.



Men om du brukar ha feta krämer under natten borde du verkligen sluta med det eftersom dt kan ge finnar också. Istället för att lägga kräm på natten kan du bara tvätta ansiktet med varmt vatten och sen med kallt innan du går och lägger dig. det funkar ;) lycka till gumman

2008-06-14 @ 11:44:40
Postat av: natalie svarar:

Tack så jättemycket för dina tips. Ska göra som du säger som en sista utväg. Tycker faktiskt huden känns bättre efter bara en dags användande av Vichy, så vi får se.

Men tack så jättemycket!

2008-06-14 @ 12:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0