Barcelona bilder

Hejsan!
Är just nu på jobbet och ett inägg från igår som jag glömde lägga in fanns kvar. Så här är lite bilder från när vi besökta en Catedral i Barcelona.
 
För övrig mår jag bra. Är relativt pigg med tanke på att jag somnade runt två och gick upp halv sju. Hade ett par kära vänner hos mig, Tina och Perso. Vi hade det väldigt trevligt och höll på med våra häxkonster, MOAHAHAHAHA! Nej, men jag är iallfall solen :) (tina, pers, ni fattar!)

Jag får nog lägga in de andra bilderna sedan när jag kommer hem och kanske även visa vad jag shoppade för något, om jag orkar. Jag och baby ska ju titta på den nya filmen Jumper tror jag den heter och så nya Lost-avsnittet.
En sak som tynger mig är att jag nu på  MÅNDAG måste ha bestämt mig när jag vill ha semester. Fan asså det är inte lätt, vem vet vad man vill göra om 4-5 månader. Jobbigt.

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0