hallå där ute!

Har precis kommit hem från jobbet. Försökte blogga hela dagen igår men det gick inte tyvärr. Var hemma hela dagen som sagt och tvättade och så.

Och sen gick jag och baby och handlade lite och pantade burkar och flaskor för 99,50 öre! Jag ville dö. Letade ihjäl mig efter andra burkar men icke sa nicke fanns inte en enda. Så det fick bli 99,50. Varför hade jag inte kunnat ha en till burk, WHY?

image262

Sen gick vi hem till Persa och Toni och Tina (det är asså frugan, mannen och mannens syster, inget sånt där konstigt förhållande med en man och två kvinnor, bara så att ni vet!) Där satt vi en liten stund tills lilla jag tyckte att det var dags att gå hem för att jag skulle upp kvart i fem idag.

Och nu sitter jag i mitt lilla vardagsrum. Helt lycklig. Joco har bäddat sängen och diskat och vi har köpt massa godis och chips som vi ska äta ikväll när vi ser en bra film, Sååå underbart

Bye bye darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0