hejsan

det blev en rolig kväll igår, även fast det bara var house musik och massa konstiga människor.

Vanne sätter sitt glas på ett bord.
Jag: Är du helt jävla dum i huvudet, hämta ditt glas igen, vill du bli nerknarkad!
Hon: Emm, men asså den är tom...
Jag:.....okeeej.......förlåt!

Massa konstiga männiksor dansar omkring oss.
Vanne till sofie: OMG dom har invandraderat oss!
Ett nytt ord maybe?? Hehehe

När vanne och jag kommer hem är det 3 plusgrader ute, så våren är verkligen här. Vi ställer oss och lagar mat, det blir grillad kyckling och potatis. "Som tintins kyckling potatis", säger Joco när han kommer hem.

Mina grannar har fest till 6-7 på morgonen och DÅ kära vänner blir det möjligt för oss att somna...

Nu ska jag hjälpa syrran min diska, bilder, senare people!

Byebye darling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0